sobota, 23 listopada 2019

Świątecznie

    Robię kartki chyba na przekór aktualnej sytuacji. Bo kto jeszcze wysyła pisane listy czy kartki w dobie wszechobecnej komputeryzacji. Nawet instytucja pod nazwą Poczta Polska nie sprzyja temu. A dlaczego, wystarczy kupić znaczek - kosztuje majątek. A kiedy chcę wysłać kilkanaście kartek, to sami policzcie, czy nie prościej wysłać sms czy email. Jednak ja wróciłam do robienia i wysyłania kartek. Czy one są ładne? mnie one radują, Pewnie kupne są ciekawsze.



Pozdrawiam.

6 komentarzy:

  1. Też jeszcze robię i wysyłam. A wiesz, że pewna blogerka nawet taką akcję wysyłania do siebie kartek zorganizowała?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie czytałam i zgłosiłam się, ale jeszcze nie mam odzewu.

      Usuń
  2. Znaczek faktycznie kosmicznie drogi. Każda wizyta na Poczcie zaskakuje mnie podwyżką cen. Ale i tak wysyłam karki świąteczne - jestem tradycjonalistką. Sporo także takich dostaję.
    Te Twoje są piękne. Ja nie mam takiego talentu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja będę wysyłała. część kartek jest już u przyjaciół.

      Usuń
  3. Mieszkalem. Chyba chyba ze stolat temu w Marsciszowie 2o krokow od budynku stayjnego i urzedu poczkowego kilka lat retu wpadlem do Panstwa Czwatrynski. Z Kamienneh gory we wspomnieniach sostali Basia Denis z Janowic .Nuna Marcinow . Iza Czwartyska Marzec laskowsga Bogda BIEKNE. CZIEWCZYNKY Z DAW.NYCH LAT MUSIALEM kieys opucci niepaowtarzalny BOBR

    OdpowiedzUsuń